МЕДИЙНОТО ПОТРЕБЛЕНИЕ И „ИНФЛУЕНСЪРИТЕ“ НА ДЕЦАТА И МЛАДИТЕ ХОРА В БЪЛГАРИЯ - ново изследване на УНИЦЕФ

 27 октомври  478

МЕДИЙНОТО ПОТРЕБЛЕНИЕ И „ИНФЛУЕНСЪРИТЕ“ НА ДЕЦАТА И МЛАДИТЕ ХОРА В БЪЛГАРИЯ - ново изследване на УНИЦЕФ

Три четвърти от децата и младите хора в България сърфират в социалните мрежи и комуникират чрез онлайн приложения всекидневно. Но въпреки че използват дигиталните медии почти непрестанно, повечето определят случващото се в реалния свят за по-важно и вълнуващо. Това показват резултатите от национално представителното многокомпонентно проучване, проведено от изследователска агенция ЕСТАТ, по задание на Детския фонд на ООН – УНИЦЕФ България. Проучването включва количествен компонент с извадка от 1773 лица на възраст между 10 и 24 г., както и шест онлайн дискусии с участници в същия възрастов диапазон[1]. Поставя се фокус върху медийните навици и практики на децата и младите, популярните личности в Мрежата, както и степента, в която дигиталните технологии им помагат да изразят себе си и да реализират индивидуални и общностни цели.

Информация за проучването Настоящият доклад представя резултатите от социологическо проучване на тема „Медийното потребление и „инфлуенсърите“ на децата и младите хора в България“, проведено от Изследователска агенция ЕСТАТ в периода 19 юни – 13 юли, 2020 г. Проучването е базирано на национално представително изследване и шест групови дискусии.

Докладът може да прочетете в прикачения файл.

Сваляне на файл

(PDF, 1,64 MB)


[1] Реализираният общ брой респонденти (1773) обхваща и подсилваща извадка от 270 представители на три уязвими групи на възраст между 10 и 24 г. – лица с увреждания, лица от различен от българския етнос и лица, които не работят, не учат и не се обучават. 

Новини

Събития

Още събития

Въпрос на месеца

ОТ КОЯ ГОДИНА ЧЕСТВАМЕ 21 ФЕВРУАРИ КАТО МЕЖДУНАРОДЕН ДЕН НА МАЙЧИНИЯ ЕЗИК, ОБЯВЕН ЗА ТАКЪВ ОТ ГЕНЕРАЛНАТА КОНФЕРЕНЦИЯ НА ЮНЕСКО?

Видео

Вижте още
Back To Top